Transport si retururi
Brolex.ro (brolex.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
- GLS sau DPD CURIER, Livrare in 2-5 zile, cost transport 25 lei pentru plata ramburs, 18 lei pentru plata in avans prin op sau cu cardul pe site, 6 lei ridicare colet din Locker.
-
Procedura de retragere din contract
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza BROLEXSTORE S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin BROLEXSTORE S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5-10 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate BROLEXSTORE S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
- a. Licente software;
- b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
- c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
- d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
- e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
- f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria servicii prestat catre consumator);
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
- Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate:
- masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit, Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit, etc.
- Produse pentru bucatarie si servire - se pot returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate
- Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
- Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
- Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite insotite de eticheta originala si integra
- Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
- Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
- Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul SC BROLEXSTORE SRL cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul BROLEXSTORE SRL se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 17:00. Va recomandam expedierea prin curier.
Mentiune In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
-
Procedura de retragere din contract - FORMULAR RETUR